Ervaringen van deelnemers aan de Mindfulnesstraining (Na slechts vier sessies!)

“Na een paar sessies merk ik al verandering. Ik heb gemerkt dat ik meer bewust ben van mijn gedachten en overtuigingen en daardoor probeer ik vriendelijk te zijn voor mijzelf in stressvolle situaties.
Ik merk ook dat ik rustiger ben in mijn persoonlijke relaties, dus in momenten waar ik vroeger meteen boos zou worden. Nu probeer ik een ademruimte te pakken en tot rust te komen voordat ik heftig reageer.

Ik ben heel blij met de training en ik vind het een heel goede investering in mijn ontwikkeling.

Ik was in het begin sceptisch over de ‘guided’ meditatie (met stem van jou) want dat heeft voor mij eerder niet gewerkt en ik was overtuigd dat nooit zouden werken. Nou, ik moet zeggen dat het werkt heel goed… dus een andere overtuiging is weg.

Nogmaals bedankt voor het delen van jouw kennis met ons en alle hulp en geduld tijdens deze mooie reis.”

“De mindfulness heeft mij rustiger gemaakt en mij laten zien waar er zich vaste patronen afspelen. Van dat laatste was ik mij niet heel bewust daarvoor. Verder maakt het dat ik objectiever kan kijken naar hoe ik mij voel en wat ik denk.”

“Tijdens het intakegesprek zei ik dat ik heel veel in mijn hoofd zit en heel veel negatieve/kritische gedachten heb. Na 2 sessies deelde ik  dat ik alleen maar negatieve gevoelens in mijn lichaam kan voelen, en niet de positieve gevoelens.  Na 4 sessies ik voel kleine veranderingen in mijn gedrag en gedachten. De kritische stem in mijn hoofd is nu minder geworden en ik ben begonnen om wat liever voor mezelf te zijn. Ik kon ook een paar keer (zeer) positieve gevoelens in mijn lichaam voelen. Ik heb gemerkt dat ik gevoelens wel kende, maar heb nooit opgelet hoe gevoelens voelen.
Dit is natuurlijk dankzij mindfulness training en de gesprekjes die ik soms me jou heb na de sessies. Ik vind de sessies zijn echt goed uitgevoerd.

P.S. Elke dag gebruik ik de tijd om mezelf te leren kennen, voor meditaties en ik heb ook een dankbaarheidsboek!”

Deel deze Blog

MELD JE NU AAN